Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 16.05.2012, 15:45
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.059
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JariKoo Näytä viesti
Juurikin näin! Tai ainakin sen pitäisi olla mutta valitettavasti täällä ei kaikki ajattele tuolla tavalla vaan henkselit paukkuen kehutaan omaa ja haukutaan toisten autoja... on kuin olisi joku teinipalsta! Jokainen kuitenkin harrastetaan jollakin muotoa nelikkoja tai ainakin ollaan kiinnostuneita, jokaisella ei kuitenkaan ole mahdollisuutta omistaa sitä kuningasvehjettä..

Tämän pohjalta olisi aivan loistavaa jos joku taho esim. uusin harrastajien lehti ( lue jotka ymmärtää maastureiden päälle) järjestäisi uusintaottelun vanhasta TM:n testistä niin selviäisi tämäkin asia että mikä VAKIO maasturi olisi milläkin sijalla. Voitaisiin aloittaa varman testin pohjalta uusi vertailu autoistamme kuitenkaan ARVOSTELEMATTA toisten kulkineita!
Tiedoksi on tulossa eli joukon valintaperusteena on ollut kaksi asiaa

- jatkuva neliveto mahdollisuus
- alennusvaihteisto

Suurin ongelma on, että saisi tuostakin joukosta riittävän määrän koeajettavaksi samaan aikaan. Kun ne pitäisi ajaa tismalleen samanlaisella kelillä. Kun joillakin maahantuojilla on se tilanne, ettei ole kuin yksi koeajoauto, jonka voisivat luovuttaa testiin. Paras tapaus ei yhtään....ja maastotesti pitäisi olla viikoloppuna, jotta saisi kuskeja ratin taakse ja mielipiteitä monelta eri suunnalta....mutta koitetaan edistää ja sumplia taas asiaa eteenpäin joskos sen saisi elokuuksi. se on tavoitteena. Porschekin tiputti Cayennesta alennusvaihteiston pois, painon säästökustanuksiin vedoten....se perusongelmahan nuissa nykyautoissa on, että ne on varustettu perusrenkaana nuilla katuslickeseillä. ei edes at:n tasosta pintaa ole vakiona kuin Volkkarilla ja mitsulla.
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!

Viimeksi muokannut myllis : 16.05.2012 15:47
Vastaa lainaten