Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.05.2012, 08:39
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JariKoo Näytä viesti
On se tuo vw joillekin kuin pahempikin punainen lakana... Tuollaiset rahat kun saa paskimmasta pakusta tuossa kunnossa niin KYLLÄ minulle kelpaisi! Onko noi herjat kateellisten juttuja vai mitä sitten kun omat roskat joutuu myymään osina tai heivaamaan paaliin saamalla olemattoman korvauksen?!
Itsekkin omistan moisen enkä kehu sitä millään tavalla, eihän sitä voi verratakkaan rahalla rakennettuihin maastureihin, jotkut täällä vain tuntuvat tekevän niin..
Ei tietenkään voi verrata, eihän se ollut aikanaan pakuna edes maastoauto ja henkilöautonakin lähinnä verotuksellisista syistä.
Itse ostin aikanaan takaveto Tölkin käyttöautoksi ja harmittelin jatkuvasti vetävän etuakselin puutetta ihan arkisessa ajossa, Syncroilla kun oli tullut ajeltua aikaisemmin jonkin verran. Lopulta kun sopiva Syncro tuli vastaan kohtuu hinnalla, niin päätin sen ostaa pois. Siitä ei koskaan tule oikean maasturin veroista offiautoa. Jos sellaisen haluisin, tekisin sen jostain ihan muusta. Minulle riittää, että pääsen autolla töihin ennen aura-autokuskin heräämistä ja voin joskus poiketa tieltä sivuun.

Obersclachterin forumin mukaan tämä 16" 1.9 TDI lähti Tanskaan 7600 €:lla. On ne tyhmiä tai sitten niillä on vaan rahaa ostaa haluamansa.

Vastaa lainaten