Vähän päivitystä eli tuli vaihdettua lämppärin moottori, samalla tietenkin kennon putsaus, termostaatin vaihto 85' Flektin anturi korkeempi asteiseks eli 95' ja toki uudet pakkas nesteet.
viikonloppuna vaihdoin moottori öljyt ja suodattimen, naftan 2 karkee ja varsinaisen suodattimen+ ilmanputsarin.
peräöljyt vaihdoin akselirempan yhteydessä. tankin vuoto osoittautu huohotinputkesta joka nytten korjattu eikä vuoda

säädin pumpun nyt minunmieleiseks löyty aikapaljon alavääntöä ja perussyöttöä ruuvasin aikapaljon pois nyt ei ainakaan savuta, vedot silti kohdallaan luultavasti suht vakio tehoja vastaa. ahdot on ollu aina tuos 0,7-0,8 bari eli melko vakio lukemat.
Vanteet tuli pajalta ja vähän vielä jää ulos mutta paljon fiksummat mitä ne oli. 5 senttiä muutettiin et:tä. eli et on nyt +5-6 ajosta tuli jo paljon fiksumpi. mutta vähän tuo vasemmalle vetää pienilläkin pyörillä pitää tuota aurausta vähän kattoo.
tässä kun kesälomalla ni varmaan innostun nuo ruostekohdatkin käymään läpi

Aivan ja uusi sopiva kytkimen työsylinteri.
Nyt ois uusia kuviakin ruostekohdat kävin läpi ei vaan vieläkään sattunu oikea maali mutta paremmelta se nyt näyttää jokatapauksessa
Ei muutakun kättä taskuun ja ostoksille