Juu, tehot tarvi mitata ja siitä meinasikin tulla ongelma kun harvalla on anturi kierrosten mittaamista varten.
Valkeakosken ammattiopistolla sellainen oli ja 1,5h järjestelyjen jälkeen tehot saatiin paperille.
Oikeen 97,2hp löytyi ruuvaamattomasta 550tkm ajetusta hj:stä.
72€ laskutti ja kovasti kiittelin saamastani palvelusta, kyllä 33x12,5 bfg at:t naukui huippukierroksilla lujaa..
Eipähän tarvi pohtia vuosileimoilla että tuleeko välijäähystä sanomista, ahtaaseen väliin sen tungin enkä pois ota.
Jäähyn mitat laittoivat myös otteeseen että kannattaa laittaa kerralla kunnolla jos muutoskatsastaa.
Ensin en puhunut jäähystä mitään mutta kun muutokset meni kuitenkin isoon muutokseen niin lisäsin senkin listaan.Kannattaa ensin selvittää mistä saa teholapun ja millä renkailla ettei mee sormi suuhun.Millään mutikoilla ei taida kukaan suostua mittaamaan..
Lempäälän autokatsastus leimasi erittäin asiallisesti, raidetangon pää meni vaihtoon kun kumi oli rikki mutta uudesta totesi että vanhahan oli samanlainen eli jousikuormitettu nivel joustaa.Korotuksista totesi että hyvältä näyttää eikä sitä alkuperäistä korkeutta mistään tiedä, hj oli parisenttiä ylikorkea kun taotut jouset ei ole vielä väsyneet mutta kun kaikki alustassa oli uutta niin totesi koelenkillä auton olevan oikein hyvä ja turvallinen,jarrutkin on kaikki uutta ja toimi paremmin kuin uudet.
Otin hj:n käyttöautoks ja poistin primeran käytöstä, löpöö palaa aika reilusti mutta joka litrasta saa nauttia. Varsinkin lyhyt pakoputki tehokkaalla reikäputkivaimentimella kuullostaa sopivalta.
Mielestäni välijäähy kannattaa laittaa ja leimata jos käy niinkuin minulla: jäähy 20€, tehomittaus 72€ ja muutoskatsastus yksin 42€ tai muiden mukana 90€.
Kyllä rahaa palaa turhempaankin.
Viimeksi muokannut helmapelti : 13.05.2012 21:13
|