Kyllähän Dodge yms. varmasti herättää huomiota japsia enemmän. Ite oon vaan jotenkin tykästyny tuohon Hiluxiin ja se ei valitettavasti ole vakiona erikoinen. Kauppakassiksihan ei tarvii edes sitä avolavaa. Oikeasti järkevin valinta olis Nissan Micra 1.0 tai joku muu vastaava. Harrasteauton ei kai kuitenkaan ole pakko olla järkevä.
Nyt vaan ensimmäistä kertaa elämässä on mahdollista hankkia harrasteauto erikseen käyttöauton rinnalle. Mielessä pyörii erilaiset "unelmat". Tällä hetkellä sellainen olis musta Toyota Hilux 90-92 vuosimallia, hieman korotettu, 33" renkaat, astinlaudat, karjapuskuri, lavakaari jne. Mitään noista varusteistahan en oikeasti tarvitse, en oikeasti välttämättä tarvitse edes pick-up:ia. Varmaan ko. autolle löytyy sitten jotain käyttöäkin, kruisailun ohella. Kotipaikka on kuitenkin hevostila ja ympärillä laitumia, metsää jne. Saatanhan joskus innostua varsinaisesta off-roadistakin ja hankkia vielä yhden autoa.
Siinä mielessä olen ehkä väärällä foorumilla, koska en itse ole off-roadin harrastaja enkä sitä varmaan heti ole aloittamassakaan. Tarvitsen kuitenkin tietoa tekniikasta ja luulen, että tältä foorumilta löytyy siihen kaikkein asiantuntivampaa tietoa.
|