Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 06.05.2012, 08:05
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Noi ohjausiskarit tai varsinkin tuplaversiot on aika hevonpaskaa jos multa kysytään.. niillä ei mennä ongelman alkulähteelle (eli sen poistamiseen), vaan peitetään ongelma. Toki nuo jeesaa siihen että ei woblaa niin helposti, mutta varsinaista aiheuttajaa ei ohjausiskarit poista. edit: ohjausiskari ei ole lääke, se on lumelääke. Luulet poistaneesi sairauden vaikka se on vielä olemassa

Jos paikat on kunnossa ohjauksen osalta niin ei pitäisi alkaa ohjauksen ravistaa. En sano että ohjausiskari on hyödytön, mutta kannattaa pistää ensin hommat kuntoon ja sitten pultata vasta toi iskari paikalleen..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten