Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 04.05.2012, 13:50
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Tai sitten suurentaa pumppua ja pudottaa välitystä ettei kierrokset mene yli sallitun. Ihan miten viisaimmaksi katsoo. Hammasratas pumppu maksaa 200 egen kantturoissa ja pyörii tuhansia tunteja jos ei mitään aksidenttiä satu, ja kytkin taas maksaa jotain sekin... Jos kyseessä on harrasteauto millä ei vedetä 40000 km vuodessa niin sen kytkimeen tarpeellisuus on jo vähän niin ja näin. Kaiken maailman päkstereissä pyörii noita hammasratas pumppuja jo kuudettakin kymmentä vuotta ja pääsääntöisesti öljyillä joiden koostumus on enimmäkseen vettä ym. kuraa.

Jäähdyttimenkin tarpeellisuus on vähän niin ja näin. Kannattaa kokeilla ilman ja lisätä se sitten jos tuntuu tarpeelliselta. Maksaa jotakin ja on yksi särkyvä osa lisää.

Ehkä kriittisin paikka näissä on letkutukset eli se että ne pysyy kiinni eikä mikään oksa pääse nykäisemään mitään liitosta auki, eli esim jotain 90 kulma nipasta. Tai jotain paluuletkua mitä ei ole säästösyistä raatittu tehdä paine letkusta.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten