Juu nyt on tullu pari päivää etittyä jarruosia noihin paten aksuloihin.. Kengät taakse löyty suht helpost.. Ja hyväl tuuril etupalatkii tulee ens viikol..

Mut mistä helvetistä löytäis noille kengille asennussarjan? Tuli vaa kengät sylii ku tempasin rummun irti..


Vähä ollu huolettomal huollol noi miun vehkeet



Ilmanks siin vähä pientä takajarruprobleemaa olikii.
Tuli sit heräteostoksena ostettua jo maalitkii noihin akseleihin

Lähes korin väristä sattu edukkaasti saamaan..