Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 03.05.2012, 11:11
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.284
Perusasetus

Kun nyt akseleista on puhetta nii kysäsen tässä samalla...eli D35 pinionin tiiviste/stefa alkoi taas vuotamaan. Edellisen kerran perän laakerit uusittiin samalla, joten en oo ite vaihtanut.
- Käsitykseni mukaan homma toimis niin että kardaani irti, kässäri päälle, asennnon merkkaus, pulttipyssylllä pinioni irti..kaivetaan tiiviste pois ja uus tilalle....
Mutta...asiaa oon yrittäny ymmärtää jenkki foorumeilta mutta silti en ole ymmärtänyt miten tuo asennus, siis pinionin mutterin kiristys oikeen tapahtuu. jossain mainitaan momentit, toisissa ei, jossain asteet toisisssa 1/4 kierros yms. Jossain taas kehoitetaan purkamaan koko perä ja shimmaamaan uusiksi!

Terveisin nimim. Teenkö omalla pihalla vai kannanko rahat pajalle?
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten