Lainaus:
quote:
Harmi kun ei ole oikeen "pikkurattaisten" maastureiden ryhmästä kuvia...sielläkin oli yritystä ihan mukavasti...ja onneksi älyttiin muutta reittivalintaa (pois sieltä kivikosta) niin jäi kalustokin ehyeksi. Ryhmän vetäjän auton vinssistä naru katkesi pari kolme kertaa....piti sit mun uutuuden nihkeetä Warnia kiusata loppureissu. Mut ihan jees reissu. Hieman enemmän olisi toivonut "suunnitelmallisuutta"...eli kartat puuttui, opastusta/ohjausta hieman lisää ulkopaikkakuntalaisille/ensikertalaisille, aikataulut selkeemmiksi jne...mut ihan positiiviset fiilikset kuitenkin. Hinta-laatusuhde oli kohdallaan (sapuskat, saunat, majoitus, korjaamopalvelut, auton pesumahdollisuus, joustava asiakaspalvelu jne).
-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
|
Jeps,niitä kuvia sieltä teidän ryhmästäkin olis ihan kiva saada näkysille.Mun mielestä se suunnitelmallisuuden puute tuo aina pienen lisä jännän reissuun,mut ei sitä näin ollu tietystikään ajateltu,vaan vaikka jape ja seppo meiltä menivät jo maanantaina avustamaan reittivalinnoissa sekä järjestelyissä,ei siltikään aika riittäny käymään kaikkia reittejä läpi,vaan osa oli poikien vain haamuiltava kartalta(parhaat reitit

)Jonkin laiset opasteet perille olis kyllä ollu paikallaan,mutta noi karttajutut yms:sät alkaakin sit vaatimaan pohjakassaa,mikä sitten taas alkaa vaatimaan jonkinmoista safarimaksua.Olihan siellä 15e/vrk jotain sisältöäkin eiks vaan(yöpyminen vaatimattomiin safarimajoituksiin tottuneelle kulkijalle oli presidenttisviittiin verrattava kokemus,saunaa pidettiin lämpimänä, puolen yön jälkeenkin päästiin suolta suoraan saunaan(sisältyy 15e:n)ja aamiainen oli mielestäni runsas ja valinnan varaa oli huomattavan paljon ja minkä olitkin jo huomioinu remonttia on saatu tähän asti tehdä välineitä ja tarpeita säästelemättä(oli vähän puhetta et rti ramppi olis kiva yllätys ja heikin jo hieman tuntien ihmettelen jos ei sellaista seuraavaan safariin ole nikkaroitu.)Paljon tapahtumassa sattui järjestäjinä mukana olleiden toimesta, sellaisia asioita mitkä saivat tällaisenkin jäärän pehmenemään ja hämmästelemään.
meikäläisestähän ei ole kun keskitason alapuolelle pisteytystaulukossa sijoittuvan offiajokin kuljettajaksi,sen minä jo tiedän joten en siis lähtenyt reissuun niillä mielin että mennäänpäs nyt näyttämään kaikille miten ajokkia viedään...vaan olipas muutama aivan vilpittömän mielenkiinnon kohde mielessä kun tilanteita päin ajelin;tietysti se toi paten rankku oli yksi,mokkirankku sodankylästä oli yksi ja sitten on toi sodankylän rankkuryhmä kokonaisuudessaan,mua oikeesti ällöttää kehua ketään henk.kohtaisesti,mut nyt se taas on pakon sanelemaa...Paavon herkku,oli maastossa kulkiessaan niin rauhoittavaa katseltavaa.ettei siitä pirulaisesta saanu silmiään irti,vasta kun se pysähtyi,samoin ku mokkijeeppiolijokumuukinvielämuttenmuistarankku,mu tta kyllä mun pisteet heilahtaa kuitenkin vielä sen rankkuryhmän piikkiin,Nähtävyys jo itsessään kuinka maasturia viedään oli sitten maasto mikä hyvänsä ja autoa viedään taidolla,ei voimalla eikä vauhdilla...uskomattomia hemmoja,suoraan kun sanon niin jos tällaiset kaverit laittais maasto-autolla ajo koulun pystyyn,roiskaisisin kaiken tähän asti omaksuneeni opin vessan pitkäkaulaisen nieluun,nappaisisin nupin ylös ja marssisin ilmoittautumaan oppilaaksi(veikkaisin et siinä koulussa ei suon pohjalta löytyis betonialustaa,niinkuin olen jostain koulusta lukenut).Ei helveeetu,tästä lipsahtaa romaani.tarina vie mennessä.pitääpäs repaista itsensä irti¤¤¤¤¤
Tosi hyvä reissu,vaikka ei niitä huonoja ole mun kohdalle vielä sattunutkaa,mutta asteikolla 1-10,ottaen kaiken puitteineen huomioon antaisin 9+.Moido kaikille osallistujille yhdessä ja erikseen.
PS.Ylläkseen on enää kolme viikkoa(n.)
Nii vielä ettei unohdu ni mutakon juurelle oli raahattu melkoinen palokalusto auton pesuja varten,eikä polttomoottoripumputkaan toimi pyhällä hengellä.
aloin vastaileen alun perin petr:n kommenttiin joten vielä sulle,et mä en kehittäny näitä vastauksiani muussa hengessä ku erittäin hyvässä,ettet käsitä väärin.Upean näköinen peli se sun pickup warneineen!!!
Piti vielä sanomani,et annoin itse mielessäni korkeat pisteet sillekkin että yhtään noista pyssykylän rankuista(lukuunottamatta portaalirankkua)ei ollu korotettu ku juuri ja juuri sen verran että renkaat mahtuu pyöriin...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Edited by - G280E on 24/05/2004 19:04:47
Edited by - G280E on 24/05/2004 19:44:18