Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.05.2012, 09:05
_hornet_:n Avatar
_hornet_ _hornet_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 29.11.08
Sijainti: tuomioja
Perusasetus

MOROO

kilpailu meni meidän osalta kohtuu hyvin ja tuloksena pitkällisen kädenväännön jäläkeen protojen toinen sija. ja mikä yllättävintä siittä saamme kiittää offivarusteen kantavaa voimaa eli liisiä. joka hyväksyi meidän rastikuvan jonka olisin itse voinut hylätä eli olet halaukseni ansainnut iso kiitos meidän kilpailu suorituksen oikeastaan ainoaksi isoksi ongelmaksi muodostui läppäri ja jouduimmekin harhailemaan 1/4 kilpailua ilman kunnollista suunnistus välinettä. itse autosta hajosi alussa öljynlauhdutin mutta tämä remontti vei vain 10min ja etu iskarin yläpäätä jouduttiin hitsaileen kilpailun keskivaiheilla. mutta muuten auto pelasi hytikka öljyn lämpeämisiä lukuunottamatta tosi hienosti. nopeus pätkälläkin päästettiin toijotan 3.4 vapari moottorista villit hevoset irti ja näpästiin yks kuvakin ja silti tuloksena nopuspätkän toinen sija eli voimaa sitä oli aiwan sairaan paljon maastot oli tuttuun tyyliin hyvät ja järjestelyt toimivat moitteettomasti siitä iso kiitos järjestäjille ja tietenkin maanomistajille. kävimme rastilla 77 ensimmäisenä auton joka haki sen oikeaa kautta. rastille tuli kapeat jälet suoraan lippusiiman ali joista otimme myös kuvat ja ilmoitimme kisatoimistoon.. mutta asiahan ei minulle kuulu mutta ei täänyt aivan reiluaoo muita originaali kuskeja kohtaan ole joita ei näissä kilpailuissa muutenkaan ole liiaksi asti. noo keltalankahlaajilla kisat meni hienosti viidestä autosta kaksi palkinnoilla hieno homma. nyt kohti uusia haasteita ja seuraava kilpailu ollaankin sitten järjestävänä tahona eli toivottavasti saadaan juukaan autoja ainakin yhtäpaljon vielä ISO kiitos järjestäjille sponsoreille ja kanssa kilpailijoille oli taas hirween hauskaa
Vastaa lainaten