Hö, kukaan ei edes yrittänyt arvailla että mikä on homman nimi!
No, nyt selvennetään hiukan...
Ensimmäinen palikka ruuvataan ohjausservon alle tähän malliin.
Jonka jälkeen servoon kiinnitetään servosaveri kuorutettuna osalla numero kaksi, johon on myös tuo kolmas ja pienin osa yhdistetty. Alkaako selviämään?
Sitten asennetaan pari tuommoista mustaa juttua...
...ja työnnetään niiden läpi vaijerit.
Ja tässä vielä kuva vaijerin toisesta päästä.
Tässä vaiheessa varmaan moni siellä jo vähän saattaa päätä pyöritellä, että ei tuo systeemi voi toimia, joten kuvasin vielä ensimmäisestä testistä pikku videonkin!
Kaipaa vielä vähän hienosäätöjä ja testailua, mutta eiköhän se siitä!

Radion patterit päättivät loppua juuri kun alotin kuvaamaan, joten siitä tuo piipitys.