Jarrut, etulukko ja välitykset?
Sähköjä tutkitaan vapun jälkeen lisää ja samalla laitetaan bensa linjaukset uusiksi.
Koeajolla tuli ilmi jotta jarruissakin voisi olla enemmän tehoa?
Automaatilla kun kiipeilee kallioilla niin moottorilla ei voi jarruttaa alas tullessa, joten jarruissa olis syytä olla tehoa. Katuajossakin tuntuu että "suhu" jarrutusta ei oikein synny?
Milläs noita saisi tehokkaamiksi?
Taakse voisi vaihtaa levyjarrut rumpujen tilalle? Olisikohan se riittävä toimenpide, vai pystyisikö tekemään jotain muutakin?
Etu lukosta ja perästä?
Nyt on siis tullut ilmi jotta kun harvan välityksen omaavaan perään tilaa tihemmän niin lautaspyörä on liian paksu kiinan lukkoon joka on suuniteltu tiheälle perälle. Nyt siis tarvis jostain löytää 4.88 välitys jossa on ohut lautaspyörä, joka on tarkoitettu jo tiheään perään.
Eipä tuolla internetissä näkynyt hirveästi vaihtoehtoja??
On ehdotettu jotta sorvais lautaspyörää ohuemmaksi ja siihen on taas sanottu että ei siitä pysty sorvaamaan kun on niin kovaa.
t. Ismo Ämmä
Viimeksi muokannut ImacInnes : 30.04.2012 09:40
|