Viestiketju
:
Lapin Nelivedon ajoalue (Keminmaa)
Näytä yksittäinen viesti
#
1
29.04.2012, 20:37
nalle00
Konkari+
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
onko mitään ajohommia tiedossa? pääsis vähän tutustuun porukkaan ja kokeileen katumuksen ja sen kuljettajan maasto ominaisuuksia kun ton katumus maasturinkin sain leimattua taas. vaan mahtaahan tuolla olla tota lunta viellä ihan kiitettävästi.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
nalle00
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: nalle00
Etsi kaikki nalle00:n viestit