Niin mähän en nyt mitään väitteitä ja mutua esittäny, ihan itse vierestä oon seurannu ja nähny. Ekaan enon autoon kokeiltiin vaikka mitä taikatemppuja valojen parantamiseksi, vaihdettiin johdot ja liittimet (releet tietty kanssa) jännitehäviöiden minimoimiseksi. Polttimoina oli useampaakin eri mallia, Osramin parhaat Night Breakerit tarjos parhaan valotehon mutta niitä meni 3-4 paria vuodessa. Lopulta laitettiin sitten xenonit, niihin sitten joka syksy uudet polttimot ellei ollut jo siihen mennessä palanu. Autolla oli ajettu 40tkm kun eno sen osti, ja ainakin mun silmään umpiot vaikutti uuden veroisilta. Mä oon ajanu amerikkalaisilla viimeset kymmenen vuotta niin tiedän mitä ne huonot valot on, ja ne LC120 valot on sellaset vakiona. Paranneltuna kohtuulliset.
Turha noista mun mainitsemista värinöistä ja väpinöista on kiistellä, ehkä mulla on vaan ton hintaluokan autolle turhan kovat vaatimukset. Enkä kyllä ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on jos moottorin kumityynyt on hajonnu pari kertaa samassa autossa. Tälleen on käyny ja sillä selvä. Enhän mä väittäny että joka toijotassa olis sama vika..? Ite esitin jo näkemykseni viallisista osista, en täyspaskasta autosta.
Hyvä auto se jokatapauksessa on, ei kuitenkaan täydellinen niinkuin jotkut luulee.
Ei sitä tartte korjaamolla seisottaa jos mittarissa on 200tkm.
|