Viestiketju
:
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012!
Näytä yksittäinen viesti
#
1
25.04.2012, 17:26
pastirolli
Veteraani+++
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Hain avoinna olevaa työvoimakoulutusta. Lyhyen koulutuksen jälkeen olisi saanut vakipaikan. Homma olisi kiinnostanut ja nykyisessä tilanteessa olisi mukava saada töitä. 40 hakijaa joista 6 valitaan.
Vitut. 2.varasija.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-
Yritin epäonnistua. Onnistuin.
pastirolli
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: pastirolli
Käy pastirolli: kotisivuilla!
Etsi kaikki pastirolli:n viestit