Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 21.04.2012, 16:51
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo Näytä viesti
Onko sen pakko olla kutonen?

esim. Bemmiltä parin litran nelonen automaagisena.

Eikö se teho olis pareen ottaa turbolla kuin tilavuudella? Sais keveemmän paketin ja soppelilla hyrrällä mukavamman ajettavan.
Öööh.. ookkos koskaan ajanut kunnon kuutosella tai kasilla missä on alavääntöä heti tarjolla? Näistä toki on ollut ennenkin taistelua, ja toinen tunnetusti tykkää äidistä, toinen tyttärestä

Mutta jos metsäpeliä rakennetaan bensakoneella niin turbot ei mielestäni oikein ole toimiva juttu. Koneen pitäisi vääntää suht heti ja alhaalta että on jytyä lähes tyhjäkäynnillä. Tietysti turbovehkeenkin voinee virittää niin että melkein heti tulee puhallin mukaan, mutta ei se ilman kaasun käyttöä oikein herää..

Koneenahan bemarin vanhat neloset on perkeleen hyviä turbottaa, mutta ehkä on parempia noihin katusportteihin kuin metsään. Tämä siis vain minun mielipide.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten