Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.04.2012, 11:57
rulez:n Avatar
rulez rulez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 25.01.09
Sijainti: vimpeli
Perusasetus

Ääni Hatsanille !

Mulla aikoinaan ollu kaikenlaisia gamoja sun muita halppiksia nyt Hatsan 125 4,5 tämä ilmakko jakaa varmasti mielipiteitä ja myytäviin kappaleisiin mahtuu maanantaiversioitakin mukaan mutta oikeilla panoksilla tarkka vehjes (yleesä mahollisimman painavaa)

Hyvänä puolena olen pitänyt tehoa lähtönopeus panoksesta riippuen 305-375 m/s metästyksessäkin käytetään jossain maissa joten kyllä rastaat ja harakat saa hengiltä kauemmakskin jos tarvesta moiseen (tosin suomen laki ei tätä salli) tauluun oon osunut normaali ilmakkomatkoja huomattavasti pitempään etäisyyteen.

Huonoina puolina läpäsöö laudan turhan helposti jotta ladonseinää vasten ei välttämäti kannata sohlata kaljatölkkejä ammuttaessa johkai 15-20m läpäsöö tölkit kaatamatta niitä jotta yleensä on käytävä katsomassa lähempää osuko ja jos kiikaria suunnitteloo joutuu ostamaan hieman laadukkaamman joka kestää moisen rekyylin ja kunnon kiinnikkeet topparilukoilla.

Hintakin on halpa 150-250e väliin saa uusia paikasta riippuen ja huutonetissä välille eräs kauppias myy käytettyjä/huollettuja ja tarkistettuja reilulla huntilla.
Vastaa lainaten