Näytä yksittäinen viesti
  #95  
Vanha 21.04.2012, 11:14
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Sähöistä ja vähän snorkkelistakin.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
tuo ihme liitin mihi menee puna-valkonen (12v) vihree yleisesti siintä menee johokki ja tuo keltane johto mikälie..? ei kyl näytä orgikselta?

jos sinne virtaa tulee ni saapaha haarotettua johokki vaik työvaloille
hyvän näköne sronkkeli. mite vaa kestää risuja/oksia..? vai onks teil siel etelä suomes enää puita?
Tuo punanen liitin on kyllä alkuperäinen ja senkin poistan jos käy ilmi että sillä ei mitään virkaa enään ole. Tutkitaan.

Joo ei me täällä missään risukossa ajeta, tuo oli vaan sellanen nopea ensi viritelmä ja jos ei kestä niin voihan tuon nousun katolle tehdä vaikka viemäriputkesta ja saattaapi olla jotta kaasariltakin lähtö muuttuu tyystin, tuossa liikkuvan konepellin kohdalla on vaan oltava jotain taipuisaa jotta konepellin saa auki. Aika näyttää mikä on hyvä.
Tarkoitus ei ole tehdä tästä mitään sukellusvenettä vaan lähinnä roiske- ja loiskevettä kestävä.
Vaan tällä mennään toistaiseksi.

Viikonpäästä Lauantain mennään taas Kulmaan kokeilemaan.

Tarvis pikkuhiljaa ruveta parantamaan korin varustuksiakin.
Hytin takaosa menee uusikisi ja tehdään takalasista sähköllä nouseva ja laskeva. (niin on kulkutie ulos kun ajetaan tämä kuljetus autoon koppi Volvoon)
Sohva penkki saa lähteä ja tilalle tulee ainakin aluksi Ford Fiestan penkit joista saa selkänojat käännettyä eteen ja penkkejen väliin tulee konsoli ja siihen kaiken maailman hallintalaitteet yms.vipstaakit ja takimmaiseksi tehdään paikka kylmäkaapille. Penkkejen taakse kuivaa säilytystilaa.
Takavinssin rullakidan alle tulee myös irroitettava vetokoukku, niin pystyy tarvittaessa vetämään kerhon maastokärryäkin.

Lavalle tavis ensin asentaa varstossa oleva takavinssi ja sille seuraksi turvatankki ja sen päälle täysikokoiselle varapyörälle teline josta sen saa sujuvasti pois ja takaisin. Takapyörän kotelot levitetään mätähommien yhteydessä runkopalkkeihin asti ja lavan kumpaakin reunaan tulee tukevien kehikoiden sisään tavara laatikot vaijjereille pylpyröille yms. tarvikeille ja kannet tehdään alumiini turkkilevystä joita pikin on helppo tarvittaessa kävellä.
Tietysti myös kaatumarauta lavalle ja tarvittaessa muutakin suojarautaa ohjaamon suojaksi.

Ensin tarvii tietysti leikata takaovet kerran auki jotta saa takaovien sisukalut ja toisen lasin pois rämisemästä kun joku mestari on ne sinne jättänyt??

Vaan pikkuhiljaa edetään jotta ajaminen kärsisi mahdollisimman vähän.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 21.04.2012 19:45
Vastaa lainaten