edelleen allekirjoitan joka sanan mitä tänne kirjoitin..ja kaveri joka mulle vastaili/oli vastaamatta siirsi vastuuta jollekin MUULLE TYÖNTEKIJÄLLE/MAHDOLLISELLE POMOLLE sanoi ennen tätä vastaamattomuutta että on osan purkanut ja käskenyt sen lähettää ja lupasi selvittää miks ei oo lähetetty..tämä kyseinen henkilö siis antoi ymmärtää että sama mies ei näitä osia pura ja lähetä!
hinnoista sitä vastoin voin yhtyä kirjoittajaan ja todeta että hintataso oli erittäin hyvin kohdallaan
mutta on pakko vielä todeta että vaikka toi vihdosta viimein tiensä perille löytänyt pumppu oli aivan priima kamaa niin tämä väärä(eli siis se ekaks lähetetty vaparinpumppu oli kyllä silmälläkin todettavissa että on täysi torso..saanut vettä ja ruostunut säätimenakselit täysin jumiin kahteen elementtiin päässyt vettä ja ruostuttanut ne..yms
mutta yhtä kaikki asia on mun puolesta selvä loppujen lopuksi lisä kuluja ei mulle tullut kuin tuo ylimääränen matkahuollon maksu(jonka ilmoitin alun alkaen maksavanikin jos oikea osa lähetetään) ja tietysti kolmenviikon odottelu mutta eipä tuo auto vieläkään ajossa oo.