Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 19.04.2012, 22:53
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Tulipas nerokas vaihtoehto mieleen! Passatin 4,0 W8. Varmaan aika lyhyt mottori ja nelivetoisia ovat. Tosin välitasauspyörästö vaihteiston kuorien sisällä(?), joten ei ehkä ihan kätevin laitella maasturiin. Sähköä on varmasti paljon ja tehoa n. 275 hv. Tai jos realistisempi ois samasta vehkeestä 2,8 V6.
kyseinen W8 on itellekin semmonen moottori että himottas kokeilla passattia kyseisellä tekniikalla.. saattaa vaan olla että varaosien saanti on aika nihkeetä ja pirun kallista. =D ei noita ainakaan oo paljoo suomessa tarjolla, tiiä sitten saksan maalta... ja sähköö varmasti aivan perkeleesti. 2.8 V6 30V ollu perhepiirissä ja itse ainakin tykkäsin kyseisestä koneesta 193 hv, neliveto toki hieman ''syö'' ko. passatissa tehontuntua.
Vastaa lainaten