Ite laajennan just hallin kylmää varastoa lämpöiseksi remontti tilaksi 120m2 tulee lisää.
Hallin rakentaja tehnyt tyylillä mikään ei saa maksaa mitään niin on vittumaista jälkeen päin laittaa tuulensuoja levyä rungon ja ulkolaudotuksen väliin. Pitkästä tavarasta tehty.
Ite jos teKisin kokonaan uudet niin jostain palamattomasta harkosta tai pelti elementistä.
Ei toi ihan kauhean kallista oo mutta lattia lämmitys putket on aika arvokkaat 1.8€/m ja mulla menee noin 1km tota putkea.
Isoja ovia riittävän monta tehdessä.mulle tulee 2x iso nostoovi ja 1x pienenpi nostoovi ja yksi käynti ovi.
Lämmittämiseen kannattaa laittaa ilmalämpöpumppu nyt 1pieni pumppu ja uudelle puolelle tulee yksiniso tupla sisä yksiköllä.
Vesi ja wc kannattaa tehdä.kyllä vituttaa jälkeen päin kun ravaat jonnekkin paskalle helvetin likaisissa kamppeissa. Mulle tulee myös pesu tila että voi käydä pesulle heti jos tarviaa.
Valaistukseen kannattaa hieman panostaa,uusia hyviä umpinaisia ip65 2x58w loisteputki valaisimia saa nykyään alta 40€ uusia tarjouksesta.joten vanhoja parkoja ei kannata paljoa korjailla.
|