Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan
Aika outoa kun mulla ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa +tv:n kanssa.
Kaikki on toiminut niinkuin on puhelimessa sovittu.
Reilu kuukaus sitten soittivat ja tarjosivat jotain uutta korttia mutta kun siihen ei saanut rinnakkaiskorttia niin puhelinmyyjä totes vaan ystävällisesti että "Anteeksi häiriö,palaamme asiaan kunhan useampaa korttia saatavilla"
|
Kyllä tämä nyt lopuksi ratkesi ihan ok PlusTV:n kanssa, olivat vaan tehneet vähän joka välissä virheitä: myyty väärä tuote, väärällä sitoutumisajalla, ei oltu irtisanottu palvelua vaikka heillä ohje että jos asiakkaalla ei sopivaa laitetta niin 1 kk irtisanomisaika vaikka olis sitoutumisjakso päällä, ei vastattu sähköposteihin (2.5 kk edellisestä vastauksesta vaikka aina väliin kyselin että eikö oikeesti vois kukaan vastata) ja niin pois päin. Asiakkuuspäällikkö kuitenkin sai kaiveltua homman auki ja selville ja 4 kk:n laskut sai jättää maksamatta.