DNA:n yritysliittymä. Jeesus mitä paskaa.
Kevät 2011. Avaan kokeeksi yritysdataliittymän.
Kesä 2011 irtisanon liittymän asiakaspalveluun soittamalla kun ei pelaa kotona. "juu, homma ok"
Syksy 2011. Lasku, jossa ko. liittymän kuukausimaksut koko väliajalta. => Soitto asiakaspalveluun "Yritysliittymää ei voi irtisanoa puhelimella"
Eikö tuota olisi voinut sanoa silloin jo kesällä....??
Maili asiakaspalveluun: "juu, homma ok"
Tänään taas lasku ko. liittymän perusmaksuista.
Onneksi säilytin sen kesällä saadun kuittausmailin sulkemisesta.
Maili asiakaspalveluun CAPS -lock päällä sopivien kirosanojen säestämänä
Olivat muka pahoillaan kun oli muka jäänyt hoitamatta vaikka oli jo kesällä kuitattu suljetuksi.
Jotenkin haiskahtaa, että kokeillaan yrittäjää kusettaa valelaskuilla. Eihän se nyt voi jäädä sinne kummittelemaan jos on jo kerrottu suljetun...