Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tatsga
Joo kyllä sitä tikut perseessä opettaa ku menee eka perse edellä puuhun... =)
Ja kylhän sitä tulee varmasti ylianalisoitua toi suuttimien/kammioiden uudelleenasennus kun on nelisen sataa rahaa kiinni. Uudet kärjet on kai 124sta ja ovat lähes 20e/kpl halvemmat ku alkuperäset 123 kärjet(49 vs 30e). Helsingin Dieselistä vastailivat et suutinremppa yli 500e. Pitää viel Tammerista kysyä et mitä ne haluis...
|
Jep. Nuo on niiitä "halvan" dieselin ihanuuksia. Mutta noin ne on tehtävä jos haluaa että se raksuttaa siellä ilman ongelmia.
Kysy muuten sitten myös toimitus aika sille rempalle ettei käy niin että sillä halvalla firmalla on vuoden jono...
Terv.Nimim: 2.5 vuotta Bj:n pumppua odotellu.
Edit: Mitäs eroa niillä kärjillä muuten on??? Kysy vielä sekin, ja jos niissä on ruutta kulma tms. eri niin taas menee ehkä pieleen. Jossain toisessa topicissa Mikki valotti noita juttuja aika hyvin. Ja mm. meitsillä on bertassa nyt DN 90 kärjet kun siellä pitäisi olla DN 80. Ja ne myytiin meitsille isompina vaikka tuo lukema tarkoittanee juuri sitä ruiskutus kulmaa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi