Täs hommassa on aina kaks koulukuntaa. Toiset tuulettaa automaatin ja toiset manuaalin perään ja osa ei ole edes kokeillu molempia maastossa, mutta silti puolustaa omaa vaihtoehtoa
Mä oon aina tykänny automaatista ryömittely ominaisuuksien takia, mahdollisuus heittää isompaa tai pienempää, ilman että veto katkeaa ja senkin takia, että ihmisillä pääosin on 2 jalkaa ja automaatissa on 2 poljinta, ku manuaali pelissä sit 3 poljinta. Tiukoissa paikoissa helpompi kikkailla, kun ei ole jalaat ristissä 3 petaalin kanssa......tai sit mä en vaan osaa ajaa.
Automaatti vaatii hyvän jäähdytyksen offikäytössä, että ei polta sitä liian kuumaks ja riko sen takia. Sekä jos kuuluu "upottajiin" olevaan offi ryhmään, niin automaatin huohotukset kannattaa katsoa....ei tykkää vedestä. Manuaalihan ei ole niin arka vedelle öljyn seassa.
Mutta kyllä mä sun tilanteessa laittaisin ton kone ja automaatti paketin suoriltaan paikoilleen, niin ei tarvii edes lähtee osteleen vauhtipyörää, kytkimen hiluja ja manuaali laatikkoa.
Mutta kuten sanoin kahta mielipidettä on offaajilla asiasta