Näytä yksittäinen viesti
  #330  
Vanha 16.04.2012, 16:23
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Viisas ratkaisu... Ja kun saat ne suuttimet ym. kilkkeet takaisin niin sitten osat HUOLELLA paikalleen eli jengat, ja tiiviste pinnat puhdistaen ja kaikki oikeaan momenttiin niin sitten se pelaa taas seuraavat 30 vuotta.

Menee jeesusteluksi mutta se että vanhoilla dieseleillä on idioottivarma maine johtuu pitkälti siitä ettei niitä ole ennen juurikaan ite öljyn ja suotimien vaihon lisäksi korjailtu vaan ne on aina käytetty pajalla. Tai ajettu niin pitkään kuin kulkee ja jos sinne ei ole ite käpälöity mitään niin kulkeehan ne.

Viimeeksi kun käytin bertan suuttimet pajalla niin se maksoi 500 mk/suutin, eli hinnat on tullu alaspäin??? Ei kannata tinkiä pelkkää hintaa vaan varmistaa että myös ne uudet kärjet on alkuperäistä vastaavat. Vai tehäänköhän boshitkin jo kiinassa??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten