Ymmärrän, ja Toyotan kone on aina sentään Toyotan kone... Mutta tuskin se (2)F:n sovittelu on kuitenkaan kovin paljoa helpompi operaatio, koneen ja laatikon väliin tulevilta sovituspalikoilta säästyy mutta silti: koneen korvakkeet uusiks, 12V sähköjärjestelmä, polttoaineputket tankilta asti erilaiset... Onk sulla kokonainen luovuttaja-auto josta se (2)F tulisi? Toyotalta puuttuvien osien hakemisen kustannuksen voi arvata kuka vaan.
--
Antti R.
1978 HJ-45LP
[/quote]
Eip ole, mutta olis hyvä olla.
Minulla oli joskus FJ40, jossa oli F-moottori. Vääntöä oli tyhjäkäynnistä alkaen.
Tuumailin tuota 12/24 V sähköjärjestelmää, moottoriin liittyenhän ei ole kuin startti oikeastaan, laturihan voisi olla (kai) sama edelleen. Eli olisikohan se lainkaan tarpeen vaihtaa 24 -> 12 volttiseen?
HiLux V6
|