Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 13.04.2012, 22:06
Lalli bj40:n Avatar
Lalli bj40 Lalli bj40 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.08.10
Sijainti: Alajärvi Finland
Viestit: 605
Perusasetus

tuota olenkin miettinyt mutta trafi on onneksi tehnyt liikaa sääntöjä joten oikeen hyvin ja monesti kun lukee laki pykälät ja puuttuu pieniin porsaan reikiin niin voi olla mahdollista löytää aukkoja lähinnä tuo moottorityökone rekisteröinti tai luokittelu maastoajoneuvoksi


esim:

jos auto josta koitetaan tehdä maastoajoneuvo ei saa rungoltaan olla autotehtaan valmistama runko se on lähtökohta jos rungon on valmistanut vaikka yritys jonka toimialaan kuuluu työkoneiden valmistus ja yritys tekee todistuksen rungosta sekä laittaa oman valmistenumerosarjan siihen luokitellaan rungossa kulkeva laite työkoneeksi jos rungon/laitteen valmistaja on käsisydämmellä niin vakuuttanut eikä laite muistuta urheilu-autoa voidaan sitä pitää työkoneena hyvin laaja skaala mutta max nopeus rajoitus on 40km/h ajoneuvossa saa matkustaa max 3-henkilöä


olen näin tämän käsittänyt eli jos perustaa yrityksen kannattaa toimialaan aina laittaa myös työkoneiden valmistus muita porsaan reikiä en ole havainnut jolla asiassa voisi oikeen edetä moottori työkoneen polttoainetta ei ole rajoitettu eikä renkaiden kokoa aika vapaa muutenkin tuo rakentelu käsitin katsastus miehen puheista että kyllä niihin aina joku poikkeus lupa ministeriöstä anotaan johon ilmoitetaan montako tälläistä tehdään ja saattavat tehdä pistokokeita

mutta meinaan nyt selvittää tätä asiaa oikeen urakalla ja kääntää kaikki kivet ja viimesenä oljenkortena käytän kansan edustajaa katsotaan onko se trafi niin korkean aidan rakentanu ettei sitä voi alittaa.

auton ja traktorin oma valmistuksen voi sulkea suosiolla pois todella kallis ce testaus jossa romutetaan ajoneuvo yms joka ikisestä alustan osasta on oltava lähes kaikki tieto huhuttu että mopon/moottoripyörän tyyppittäminen maksais noin 100tonnia ja sitä tehdään ainoastaan jossain italiassa
Vastaa lainaten