Miulla kun alko tuo samainen stefa vuotamaan niin eipä enää heränny henkiin pelkällä stefan vaiholla, jotain muutakin ohivuotoa oli tullut ja sillä korkannut sitten stefan. Hiukan tehosti toiseen suuntaan ja toiseen ei yhtään, eli varmaan siellä isomman pinta-alan puolella oli enää simpukan tehostuksessa elämää.
Kokonaan toisen simpukan vaihto toi vasta tehostusta takaisin, vaikkei 35" paljon hurraamista olekkaan.