Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 11.04.2012, 17:46
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Kovasti mä väittäisin et dieseliä tulis esikammion ja kannen välistä, mutta voin olla väärässäkin. Esikammion ja suuttimen väli on kyl kostea mut en oo varma onko se vaan sen jäljiltä ku jäi suutin putki löysälle ja ehti ruiskasta kamaa pihalle. Pitänee huomenna töiden jälkeen putsata suuttimen ympäristö kunnolla ja laittaa kone tulille ja kokeilla muutenkin noita tähän mennessä tulleita vinkkejä. Varmaan käännän pumppuakin sen 3 astetta. Osaaks joku sanoo perstuntumalla et paljonko 3 astetta on suhteessa pultinreikiin?

Toi sylinteriputken halkeeminen on huomattu siis ku on vedet ja ölpät kai menny sekaisin. Kuvis oli semmonen 5cm hiushalkeema sylinterin suuntasesti eli kappaleita siitä ei ole irronnut. Hieman alkaa takaraivos tuntuu todennäkösemmältä, et esikammio ei vuotais vaan suuttimen pohjatiiviste. Laitoin kuitenkin tietämättömänä vanhasta kannesta vanhat tiivisteet ja momentti oli tosiaan semmoinen minkä jakoavaimella sai(ei kauheen iso ku ykski suutin tahto irrota putkia asentaes moottoripukis).

Kammiohan ei taida edes pyöriä kannessa mut liukuleka voi tehdä kyl hehkulle höpöä... =D

Olisko sitä valoa tunnelin päässä eli josko riittäis suuttimien pohjatiivisteiden vaihto ja oikea momentti? =)
Vastaa lainaten