Kiitos pee, ite olin taas laiska(no okei en ehtinyt viel edes koko asiaan keskittyy)... =)
Tuota poikkileikkausta kun katsoo, niin se hyvä puoli näyttäis olevan ettei kammiot oo ns. nesteessä. Huono puoli on se et niiden irrotus vaatii erikoistyökalua ja ilmeisesti vikassa kuvassa semmoinen onkin. Vaan mistä mulle saataisiin?
Sit pohdintaa siitä kuinka diesel pääsee tulemaan ulos tuosta D:n muotoisesti lukkourasta. Ilmeisesti kamaa karkaa tuosta hehkun reiästä tuonne väliin ja paine painaa tiivisteen ohi ulkoilmaan dieseliä?
Mikä funktio tuolla prikalla #53 on? Millähän todennäköisyydellä tiiviste #52 on soronoo eli auttaisko ton pelkän rinkulan kiristäminen? Kammiot on ilmeisesti prässätty kanteen paikalleen ja eivät halua tulla kovin helposti pois?
Auttaako tuo 2t kikkailu suuttimiin vai pumppuun vai molempiin? Pomo puhu et jossain vanhoissa dieseleis noiden suuttimien momenttiin vetäminen on tärkee et suutin toimii oikein. Koskeeko myös OM617 suuttimia? Nyt ovat meinaan jakoavain momentissa(eli ihan miten sattuu).
|