Viestiketju: Turhamaista -ko?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.05.2004, 14:56
Venlis Venlis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 14.10.03
Sijainti: Tampere, Christmas Island.
Perusasetus

Hyvä zartsa sussa on asennetta! Saat miehet hetkeks hiljaseks... hehehe...

Ne naiset jos ketkä ovat tyhmiä ja turhamaisia. Ko olishan sitä rahaa varmasti johonkin muuhunkin hyödyllisempään laittaa kun silikonin tunkemiseen rintoihin ja huuliin ja kaiken moiset rasvaimut on vasta ihan persiistä. Jos läskinsä on kerännyt niin saisivat hikoillen ne poistaakkin ja tuntee kuinka kerrankin saa ite jotain aikaseks eikä aina olis valttikorttina pelkkä raha.

Jos miehet ajattelee että silikoni pylly/rinta naisessa on kaikki kohdallaan niin you wish!
Luulen että sellaisilla ämmillä on silikonia myös aivojensa tilalla. En kuitenkaan ihan tuota silikoni juttua pidä turhana koska onhan siitä niille naisille hyötyä joilla on surkastuneet maitorauhaset ja eivät ole koskaan oikein tunteneet itseään naiselliseksi puuttuvien rintojen tähden, mutta siis totaalisesti turhamaista on juuri tuollaiset 50 litran silikoni-implantit.

Mä en ainakaan miehessä hae hyvää peppua tai mahdottoman kokosta kalua (jos uskallan näin nyt sanoa) enkä kuolaa joittenkin kuvien perää. Samanlaiset vehkeet pohjimmiltaan kuitenkin kaikilla on. Enemmän mua kiinnostaa miehen luonne ja huumorintaju ja aatteet. Nyt kun oon löytänyt ittelleni sopivan miehen niin miks tuhlaisin aikaa hömpötyksiin kun voin käyttää ajan hyödyksi Karin kanssa. Tätä samaa mä toivon myös Karin ajattelevan. Mulle on sitten ihan sama että kuinka alkukantainen eläin mies vielä on ja haluaa kulkee naaraasta naaraaseen, mun ei kuitenkaan tarvitse sellaista kestää.

Huh huh... onpa puhe... no mutta mehän ollaan erilaisia. Tässähän oli vaan mun mielipiteeni.

-Turhamaisuus on saatanasta-

-se mitä en muista, sitä en tarvitse-
Vastaa lainaten