Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja farmforest
Pistetään tänne nyt vielä semmonenkin toteamus että kun moottori on lämmin, niin silloin lähtee käymään mutta sanotaan noin 3 sekunnin sahauksen jälkeen. Ennen lähti heti. Oli kylmä tai kuuma. Nyt sentään lämpimänä lähtee mutta kylmänä ei.
Tottahan tuo joku ilmavaivakin voisi vielä olla, olen huomannut että kun se nyt taas laitettiin pilotilla käymään, niin jonkun aikaa puskee sellaista sinisensekaista savua ja käy pätkittäin kun kaasua painaa. Tyhjäkäynti on tasaista. Sitten kun kone on lämmin niin savutus loppuu ja ottaa kunnolla kierroksia ja käy tasaisesti.
|
No näillä oireilla ja sillä että niitä on ollu muillakin niin tuo mikroluokan vuoto jossain on jo ihan mahdollinen aiheuttaja. Eli nuppineulanpään kokoisesta reijästä ei paljon pöhinää kuulu eikä dieseliä lennä mutta se on riittävä siihen että aineet valuu takaisin tankin pohjalle.
Kylmäkäynnistyksessä etukammio koneet savuaa aina jonkin verran, mutta tuo pätkiminen viittaisi siihen että ilmaa on. Ja koska kyseessä on pieni mylli ja pienet ruiskutusmäärät niin pienikin ilmakupla aiheuttaa ongelmia.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi