Koeajopäivä meni ilman suurempia murheita, jotain pientä miinusta aina kuitenkin.
-1kpl vesiletku räjähti vanhuuttaan.
-Kytkimellä ilmavaivoja, korjaantui kun säiliöön laittoi nestettä, ei nääs toiminutkaan ruostepölyllä.
-Äänenvaimentaja irtosi ainoassa isommassa lätäkössä.
-Päälaatikosta alkoi tasainen naputus kytkimen ollessa ylhäällä, pääakselilla jotain irti? Ei vaikuta toimintaan...vielä.
-Hirveä ajomelu 60 Km/h nopeudessa.
Ja todetut plussat.
+Etenee helvetin hyvin.
+Näkyväisyys jokasuuntaan hyvä.
+Moottori toimii riittävän hyvin kun osaa antaa kaasua oikein.
+Runko joustaa kiitettävästi ääritilanteissa.
+Lukot alkoi heräilemään loppupäivästä kun oli runtattu muutama tunti umpihankeen. Tarvitsee terävän nykyn kytkimellä että lähtee kaikki pyörät vetämään.
+Kaikki rakennetut patentit pysyi kyydissä ja toimivat täydellisesti tottakai.
Takajousista muutama lati pois niin säästää tulevaisuudessa vähän runkoa.
+Alla on 3kpl "sileää" rengasta ja silti meni lumessa ja mudassa yllättävän hyvin, ei meinannut uskoakkaan.
+Kulutus noin 10l/tunti keskimäärin suurinpiirtein, eli ei paha, sisältäen ainakin puolet ajasta kaasupohjassa kaivatusta.
Parit kuvat lumitilanteesta. (lisää profiilissa (pääsiäinen))
Ja kahvipaussiposeeraus. (melkoisesti keräsi katseita kanssa-autoilijoissa

)