Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain-
sorry OT mutta:
kai tuo talli pitää hyväksyttää Varsinaiseksitulityöpaikaksi jos meinaa et palotilanteessa vakuutusyhtiö korvaa? näin ainakin meilläpäin, eli nuo rakenteet yms.palokuormajutut hallinnassa..
|
Juu toi hyväksyttämis juttu on kanssa työn alla.
Ei ihan ole autosuoja = > tilassa on kuitenkin rasvamonttu, ilmaverkko kuivureineen, hitsaus välineitä mm. kaasupulloja (nestekaasu, happi, asetyleeni, argon, sk-18 ja helium) jne.
Vastaavan kanssa mietintä myssy syvällä päässä miksikä ihmeessä se nimetään.
Mutta vaikka ei ottaisi huomioon vakuutusyhtiötä ja sen korvauksia tai oikeastaan siksi ajattelin että mielummin olen varovainen ja teen ylimääräistä kun alan riitelemään vakuutusyhtiön kanssa. Tarkoitan siis että mielummin sitä ultimate vahinkoa ei edes pääsis syntymään.
Tietyn ongelman luo myös se että meidän osoitteessa on "firma" eli mulla on y-tunnus. Pelottaakin ajatella jos katsovat et toi on toimitilaa ja siten kiristävät vaatimuksia tai jotain vastaavaa. Olen nyt jo nostanut omatoimisesti paloluokkaa ylöspäin.
Omista duuneista tiedän jo sen et viralliset sprinkleri systeemit ovat todella kalliita esim. yksi kohde jonka olin tekemässä niin sen pelkät pultit (ei muttereita, aluslevyjä jne) maksoivat jo yli 1000euroa!! Enkä edes ollut sisäpuolella rakennusta tekemässä töitä. kalleimmat sprinklerit maksanevat varmaan satojatuhansia euroja helposti.
toi kuiva järjestelmä on melkeen kuopattu jo. Mutta oishan sekin tyhjää parempi, jos tuli karkaa niin vois paetessaan avata venan. Ihan vähintään sellainen tulee. Mut kyllä nyt hakusessa ensi sijaisesti sellainen systeemi joka toimis ittekseen.
-sami-