Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samppa79
Asetelmat ja levyt oli tönarillä mitattuna ihan samankokoiset. Eroja en huomannut. Runnerista irtiotettu "motonetin" asetelma oli löysä joten ajattelin että olisin laittanut hyllyssä olleen, samalla halkaisijalla olevan, vanhemman lj:n asetelman, sekä runnerissa jo olleen levyn paikoilleen. Asetelma meni paikoilleen ihan entisiin reikiin. Ainut ongelma oli se että ei irrottanut. Kytkimen työsylinterin varteen jos olisi hitsannut n 4mm jatkoa niin olisi toiminut.
Itse en oikein ymmärtänyt mikä tuossa paketissa oli niin erilaista. Hermothan siinä meni ja silloin tuntui parhaalta ratkaisulta purkaa koko komeus ja laitella siihen kuuluvat osat paikoilleen.
|
Tai oliskohan ollu 6mm se tarvittava jatko? Sen verran nimittäin on eroa painelaakereiden korkeudella,kun erään tiedon mukaan 220 ja 236mm kytkimiin on saanu vain kahta painelaakeria. Niiden erot on ainoastaa eri korkeus,ja se ero on 6mm. Haen tässä nyt vaan tukea "tutkimukselleni" jonka mukaan kaikki 220mm kytkimet käy ristiin samankokoisten kanssa,ainoan ratkaisevan eron ollessa painelaakereissa. Joissain celicoissa oli myös 220 kytkintä,yleisempi oli kai 240 levy. Suunnitelmissa josko soveltais jonku ralli celican levyä/paine asetelmaa seuraavaan rojektiin.