Viestiketju: Telahärveli
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.04.2012, 09:42
zampy zampy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 15.01.07
Sijainti: Kihniö
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Eihän tuolla perässä vaan ole lukkoa?

Niin pitkään kun on, niin ei käänny oikein millään, pelkään minä.

Ja pyöriikö oikein päin? jos pyörii pakilla, niin katselisin varaosan valmiiksi....

On muuten asiallisen näköinen ote, uudesta tavarasta, ja kunnon tiloissa...
ja asiallinen telan kiristyskin lienee tulossa?

miten ajattelit nuo kääntöjarrujen ohjauksen?

itse kerran suunnittelin ihan rattiohjausta, simpukalla painetaan jarrutehostimien tankoa vuoron perään, ja kunnollinen jousi keskitys.

p.s jäähdytetyt levyt ja tupla satulat ei haisisi yhtä helposti

Työn iloa!
Ei ole perässä lukkoa ja perä on käännetty ylösalaisin jolloin veto suunta oikea.
Ohjauksen aattelin tehä ihan vaan vivuilla ainakin näin aluksi. Telankiristys näkyy noissa kuvissa mutta tuossa missä tela paikallaan niin telaa ei ole kiristetty.
Voi voi levyt tossa lämmetä mutta reijitetään/uritetaan noi levyt jos ei muuten toimi!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
mä aina ajatellut että eikö paras ohjaussysteemi tommoseen tulis jotenki silleen että olis kytkimet ja jarrut noissa vetareissa, ja se lukollinen perä siihen, suoraan mennessä vetäis aina molemmat, etenis varmasti, sit orbi ratin kanssa siihen ohjaukseen, vähä kun kääntää avais kytkimen toiselta puolelta jolloin kone kaartais loivasti, lisää kääntämällä sitte jarruttais vasta, ei olis se ajo niin nykivää ja muutenki varmaan menis paremmin
Kyllähän se noin parhaiten toimis, mut on vaan niin monimutkanen toteuttaa. Et ei viiti ruveta.
Vastaa lainaten