Jatkuu.
Aamusta taas ylös, nainen meni töihin ja minä talliin. Taisin tunnin poltella tupakkia ja suunnitella jotain turhan päiväsiä takavinssi hommia. Tekis mieli tehdä sellanen systeemi että normi ajopäivillä takavinssillä vedettäs taakse päin ja sitte kun ollaan vaikka venäjällä nii vaijeri tulis takaa eteen. Siellä kun on tarkoitus mennä vaan eteenpäin ja kun se etuvinssi kuitenki jossai vaiheessa reissua hajoaa niin vois jatkaa vaan matkaa muina maunoina sen takavinssin kans kun tuskin tästä sellasta tulee ettei tarvi vinssata.

Olikos tästä jollain jotai kuvia?
Vinssin saan taakse ilman kuvaa mutta kuin paljon auton alle runkoon tarvitaan kaikkia ohjureita vaijerille?
Narun vois kai laittaa vesiputkeen mutta mulle ei iha heti narua vinssiin tuu kun vaihtelen töissä nosturin vaijereita melki joka päivä.
Aika paljon katkastiin perästä pois,ehkä otettiin liikaa jaloviinaa tai jtn

:
Tupakit uhkasivat pähkiessä loppua, no ruoste korjaus tuntui mukavalta hommalta.
Oli aikas pehmeässä kunnossa noi taaimmaiset korikiinnikkeiden kohdat. Tein sitte uudet, vähän erilaiset mutta aika jäykät näistäki tulee kun pellistä liimaa kotelon tuohon.
Molemmat puolet oli yhtä huonot. Joku oli jotai mustaa nenä kittiä ruiskinu ruosteen päälle tietenkin.
Kun kerran rälläköin reikiä nii iskareille reikää kanssa ja se poikki palkki kohdilleen. Ei se ny kauheen korkealle tullutkaan vaikka iskarit tulee ihan pystyyn. Kaikki akut kun tulee iskarien etupuolelle koteloonsa niin ei sitte iskarien kotelo haittaa. Tankki taitaa tulla näitten perään ja joku kotelo sillekin kans.
Huominen on vielä aika tehokas rakentelu päivä mutta sitte joutuu taas töihin.