Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.04.2012, 01:49
Aitto Aitto ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.11
Sijainti: Ähtäri
Perusasetus

Jos joku kehtaa väittää autoaan jossa ei ole lukkoja 4wd:ksi ni puhuu paskaa.
Ei lukkoja ei nelivetoa ja piste. Defender Todella siistin näköinen lukot+vinssi+ karheammat pyörät pääsee jo aika mukavasti. Vakiona kovinkaan ihmeellinen lukkojen puutteen vuoksi armeijassa testattu. Itseä häiritsi ahtaat sisätilat kun olen liki 2m pitkä.
En ylistä myöskään toyotaa vaikka sellaisen omistan vieläkin mutta kyllä edellisen 61 800000km mittari lukema moottoria avaamatta herättää kunnioitusta 12-ht konetta kohtaan. Toyotan miinus puoli lähinnä sairaan kalliit varaosat jopa purkaamolla.
Mersua en ylistä myöskään RUOSTUU siinä ku muutkin uudethan ovat lahoja jo tehtaalla varaosia saa joka purkaamolta koska akseleita ja jakista lukuunottamatta henkilöauton Tekniikka (eli kevyesti tehty +suolla -kestävyydessä).

Mutta itse aiheeseen jos itse pitää valita niin Discover sekalaiseen ajoon ja Defender offiin
Jos jokapäivästä ajoa defe on aika raaka kampe kuten uaz toyotaBJ-40 Yms ns karvalakki kulkineet (työkoneet)

NÄMÄ OVAT MINUN MIELIPITEENI ASIASTA KAIKKIEN ON ITSE KOETTAVA JOKA AUTON TAIVAALLISUUS JA HELVETTI.
Vastaa lainaten