Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lacrits68
moi!
Kokeiltu ja tulos oli "hylsy"...eli koitaa ilmata ja pumpata ....hetken j o luulin että "hei!", kun rupes tuntumaan kahvassa vastusta....no sittenhän se rupes ruikkimaan öljyä ulos täyttöaukosta!  ja samalla hävis se hieno "vastus" kahvasta!
Miksi näin?
//Janne
|
Mystistä!?! pistä kuva 4wd:lle!
mulla menee aivan arvailuksi..... kun ei ole mitään tietoa kuinka tuo pumpun venttiilistö on toteutettu
Pikasesti mietittynä vois olla pumpun venttiilien rakenne sellainen, että lasku tapahtuu ylipaineventtiilin avautumispainetta laskemalla, juoksuttamalla öljy tunkin männältä säiliöön, ja sitäkautta tyhjentää öljyt nostosylinteristä tankkiin, ja jos/kun menee ilmaa sekaan pumpusta, niin
öljyvaahto tulee ulos ....
Löysitkö noita laskuropusta ulostuneita osia?
mulla siellä oli ainakin yksi kuula, onko se paikoillaan?
Ota työntömitta ja tussi, ja kiristä tuo laskuventtiili varovasti kiinni,
ja merkkaa asento ja kuinka syvällä on:
ja ota tuo kuula pois, ja tee sama ilman kuulaa, pitäs mennä syvemmälle.
jos tökkää samaan kohtaan niin tuo kierre tms. pohjaa, ja jotain puuttuu välistä? esim yksi kuula?
(minä en ymmärrä, miksi pitää olla 2 kpl kuulia peräkkäin, on nimittäin mielenkiintoinen rasitus noissa kuulissa... ei kuulu kylläkään tähän

)