Näytä yksittäinen viesti
  #429  
Vanha 07.04.2012, 17:44
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Ford 8.8"/ Ford 9"/ Currie Enterprices/ Opel Vivaro/ Toyota LJ70/ Detroit Locker/ Yokon taka-akseli on nyt väriä ja kasaamista vaille valmis, jokainen osa on sovitettu paikalleen. Etupään hybridi akselikin on saanut kaikki kiinnikeet ja osat on vetareita lukuunottamatta käyneet jo sovituksessa. Erittäin tarkka sovite 35/14,5-15 Boggereilla ja 10" -30 ET vanteilla ettei ota raidepäihin kiinni.

Ajosiltojen "kattotelineet" hitsattu paikoilleen. Puuttuu vielä kiinnitysjärjestelmä, yritän soveltaa samasta palikasta katolle telineen lapiota varten.

Konepellissä oli sisäosat todella lahossa kunnossa ja sen vuoksi siihen tehtiin kokonaan uusi runko. Muutaman gramman kevyempikin taisi tulla alkuperäiseen verrattuna. Konepellin saranat joutui siirtämään keskemmälle jotta imuilmaputket mahtui paikalleen. Samalla konepeltiin tehtiin kiinteä korotus takalaitaan irtopalikoiden sijaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	P1060871.jpg‎
Views:	826
Size:	72,1 Kt
ID:	25946   Click image for larger version

Name:	P1060877.jpg‎
Views:	778
Size:	73,9 Kt
ID:	25947   Click image for larger version

Name:	P1060878.jpg‎
Views:	752
Size:	78,6 Kt
ID:	25948   Click image for larger version

Name:	P1060879.jpg‎
Views:	765
Size:	64,3 Kt
ID:	25949   Click image for larger version

Name:	P1060883.jpg‎
Views:	759
Size:	72,6 Kt
ID:	25950  

Vastaa lainaten