Olipas taas kiva käyttää ilta siihen et sai lämppärinkennon kätösiin ja huomas, et kenno on vuosimallia 2003 ja vuoto taiskin tulla haperoista vesiletkuista... =) Vaan selvispä miksei kuskin puolen huurteenpoisto toiminut. Välitanko oli päättänyt katketa. Apukuskin puolen läppä kyl toimi mut kuskin ei. Pitää huomenna korjailla, putsailla ja pistää takas nippuun tuo paketti.
Kädet on kyynärpäitä myöten verillä(+peukalo halki). Ehkä menee tuo kasaus ja purkaminen hieman nopeammin seuraavalla yrittämällä. Ja niin ei tarvi irrotella johtoja tosta valokatkasimesta mut on todella mulkku saada semmosenaan irti. Samalla ku nukkailee, niin vaihtuu turkkilevyt hiilikuitukennolevyyn.
Ja niin joo... Unohtu mainita et kone kävi huomattavasti paremmin nyt ku laitto pumpun 20 asteeseen. Ei täyttyny halli tällä kertaa savusta. Kunhan saan jäähdytyksen taas kasaan, niin pitää kokeilla hienosäätää ja kattoo et tarviiko viel hampaalla säätää. Lukitustyökalu synty helposti 6mm kuusiokoloavaimesta ja polttoainesuotimelta lainatusta banjopultista. On muuten ihan mahdoton saada pumppuu paikalleen ilman lukitusta ku se haluu luiskahtaa jompaan kumpaan suuntaan herkästi.
|