Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 06.04.2012, 09:22
Valpuri Valpuri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.02.10
Sijainti: Lahti
Viestit: 103
Perusasetus

jarru rummut irti,,voipi olla tiukassa, sitten näkyy ruuvit 6 tai 8 kpl jotka pitää vetoakselin paikallaan, mulla oli vetarikin aikas tiukassa, kun akselit on vedetty ulospäin perän koppa irti, sitten näkyy poskilaakerien pukit, pukit irti , raudalla kampeamista että saat murikan irti, tähän on olemassa työkalukin jolla perää levitetään , muttei se ole välttämätön, katso onko ulompien laakerikoolien takana shimmilevyjä,,jos on, älä sekoita niitä, sitten murikka pöydälle, merkkaa puoliskojen asento , ruuvit auki, katsele hieman missä välissä on sileät levyt ja missä sellaiset aaltomaiset , eipä tuo rakettitiedettä ole, muiden osien tarvetta vaikea sanoa,,,pyörän laakerit??? poskilaakerit??? eipä noita näe ennenkuin se on osina, jos jostain ulkomailta tilaat niin katso mitä nuo maksavat, kopan tiivisteen voi tehdä itse, eikä se paljon maksakaan
Vastaa lainaten