Joutessani viikolla hain rytmisorvaamosta öljysuodatinjalkaan 3 uuttaa o-rengasta ja tuunasin jalan muutenkin päällisinpuolin kuntoon.

Tänään sitte tehtiin yhteen nivaan vähä helmaa aamupäivä, viiden jälkeen alottelin sitte laittaan loppuja osia jeeppiin paikalleen ja sain sen joskus kasin aikaan käymään.
jätin orkkis ilmanputsarikotelon tallin nurkaan hautomaan ja kokeilin tommosta yberthyyning putsaria tohon, jos koittas tehdä jonku "kylmä-ilma imutorven" tosta jenkkifoorumeillta apinoituun tyyliin.
Laitoin nesteet, vähä raktoriöljyä koneseen, uuden suodattimen ja pyörittelin öljynpaineet koneeseen, jonku tovin meni aikaa starttailessa ennekun suostu lähteä käymään. Nostin hetin kierrokset pariin tonniin, ja naapurien iloksi pidin ne siellä 2000-2500 tienoilla reilun parikytä minuuttia, kävin essolla hörppäämässä ja laskin öljyt ja ruuvasin putsarin pois. hyvin kävi, ei mitään ihmeellisyyksiä, sivuaaniä tms. ja nokka tuli sisäänajettua.

koeajelin ja kiihdyttelin siinä melko pari tunteroista, kohtuu hyvin pannu kyllä vetää jo parin tonnin tienoilta, 4 tonnia lähestyessä puhti sitte jo uupuu, mutta niinhän siinä vähä piti käydäkkin että huipputehossa häviää, toi mikää kilpuri kyllä ookkaan, mutta enemmänkin se kyllä haiskahtaa sopan puutteelta, sitä täytyis varmaan saada lisää kiihdytyksissä, tiä täytyykö suveta seoksia jollain mittaileen.
Laatikko ehkä vähä ärsyttävä kun tunkee pykäliä autonmitan välein risteyksestä normaalisti, kevyesti lähtiessä. Ja 4. on sitte jo olevinaan tosi iso pykälä, ei viitti lootaan venyttää vaikka se jaksaa mennä. Siitä selviää ajelemalla 3:lla D:n sijasta tossa taajamissa. Kaasu pohjassa kiihdyttäessä loota ei oikein kerkiä mukaan, ykkösellä, toisinaan jopa kakkosellakin paukuttaan rajottimeen hetken ennen kun loota vaihtaa isompaa, itte pykälytämällä välttyy teinibmw ääniltä hieman paremmin.