Nuo anturin pultit ovat yleensä ruostunut niin pahasti, että katkeavat irrotettaessa
Jos minun pitäs irroittaa tuo anturi, niin liottasin ruosteenirrottimella oikein kunnolla:
Minä tekisin tuohon anturin ympärille "altaan" seuraavasti:
-puhdistaisin ruosteet kunnolla pois tuosta tankista, ja noista muttereiden kannoista.
-leikkaisin esim. mehupullon kaulasta sen kokoisen tratin, että koko anturi mahtuu sen alle, ja tratti tiivistetään myöhemmin tankin ylä peltiin, ota tratti pois.
-sitten sivellään sormella hieroen polyuretaani massaa (esim sikafleks 11fc) tuohon tartin ja tankin yhtymäkohtaan noin 1-2cm leveä tartuntanauha.
-hiero trattiin smanlainen tartuntanauha. odota että tartunnat kuivuu, noin 15min
-levitä tankin päälle massaa noin parin millin kerros, ja pistä tratti siihen,ja paina toisella kädellä paikoilleen, ja anna kuivua päivä.
-seuraavana päivänä lisää massaa saumaan, ja hiero sormella varmistaen että saumasta tulee ilmatiivis.
-ja parin päivän päästä ruiskuta ruosteen irroitinta tuohon trattiin niin paljon, että pulttien kannat reilusti piilossa. parin kolmen päivän koluttua tratti mäkeen ja mutterit auki.
Jos autolla ei ajeta, niin tuo allas kannattaa tehdä suorilla reunoilla, ei tratti-malliseksi, sillä silloin noita muttereita voi yrittää aukaista varovasti, vaikka allas täynnä ruosteen irroitinta

Ja jos autolla ajetaan päivittäin, niin tuo tratti on parempi, siihen saa väännettyä korkin rapa/paska suojaksi, muista jättää pikkusen auki, ettei tee painetta
Ja nuo tankin lähtö/paluu putket näyttää olevan siinä kunnossa, että voit juotua tekemään 2 allasta

, toki voi onnistua pelastaa vielä...
Saako Oulusta mistään bentex- merkkistä ruosteen irroitinta?
On nimittäin vähänä, ja pelottaa että joutuu hätätilassa tappelemaan crc:n kanssa (esim. crc 5-56 ei toimi läheskään yhtä hyvin)