Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja moggirange
Ninnillä hieno Defe!
Mutta oikiasti tojotamiehet sanokaapa edes yksi (1) hyvä tai edes keskitasoa oleva maasto-ominaisuus Hj:stä? Itse en sitä löytänyt!
|
ÖÖh? Oisko vinssi tai lukkoakselit jotain, edes keskitasoa verrattuna huonoihin hinauspisteisiin tai Vapaisiin tasauspyörästöihin?
Toki nuo toyotan vinssit vissiin jotain erikoista, kun niistä ei ole paljon kirjoiteltu vaikka niillä alkaa olla jo ikää...
Noiden sähkövinssien "huoltoon" löytyy kyllä topiikkia, ja melkein heti kun niitä on alettu myydä
Mutta sikäli hyvä harrastus tämä Off Road (siis siinä vaatimattommassa luokassa missä itse olen harrastanut)
että kyllä noiden köysien/vaijereiden molemmissa päissä on ollut kaikkia merkkejä, ja yhdessä on pääsääntöisesti menty/tultu pois.
Mutta kun joku on aloittamassa harrastusta, niin mielestäni ei ole syytä lannistaa kertomalla jotain suuruusluokkaa "vähintään pitää olla 35" mutarattaat ja lukot ja väh. Giga lipsin vinssit eteen ja taakse....
Toki harrastus kehittyy, ja minunkin kalusto (valitettavasti edestakaisin

)
Mutta ainakin täälläpäin oli taannoin tapana, että noita "ensikertalaisia" autettiin noilla pooreilla joka suuntaan, siten että aloittelijoille olisi jääny hyvä mieli!
p.s Vinsseistä: Oliko joskus jossain Vinssaus Dyno? Helsingissä? Muistaakseni toyotan vissit ei päässeet enää iltasella kokeilemaan, jos ei ollut alkuperäinen sokka?
korjatkoon joku jos muistan väärin!
toyotan mekaaniset vinssit veti liian paljon paremmalla (minun BJ:ssä kin) sokalla että...... osassa repesi runko jne, mutta koukku tuli auton luo