Näytä yksittäinen viesti
  #38  
Vanha 29.03.2012, 21:30
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

tjaah. paljon se vaati mut nyt ois patrollin KAIKKI korin hitsaustyöt tehty, tai no katon taka osa on tehty välttävästi. Kelpaa nyt ja parivuotta tai kolme mut sit katon takaosa täytyy vaihtaa. Taitaa päästä helpoimmalla kun ostaa jostain ehjän gr:n katon taka osan ja vaihtaa sitte semmosen.

Vaihtelun vuoksi touhuilin jotain muuta kuin hitsaus hommia ja läpikävin etuakselin. Olkalaakerit meni vaihtoon ja vetarin stefat. Stefat oli vanhasta varastosta ja laakerit sai paikallisesta laakeri liikkeestä. Muutenhan noi oli kohtuu kunnossa.
Milneriltä on tulossa paketti ja siel olis ollu uuvet murrokset ja muuta sälää mut jääpähän ne varalle. Olis voinu joku joskus vaihtaa öljytkin tohon akseliin, ei hiekka/kuramämmissä murroksissakaan ollu kehumista ...

Kunhan milnerin paketti tuloo nii pääsis vaihtaa alustan puslat, ohjausvarret pitäs teettää ja nivelet ostaa, sitten syyläriä ja tankkia paikoilleen nii pääsis koeajaa.
Myös vinssin solenoidi ja rullakita olis tulossa mapplehill:sta (kai) nii sais senkin homman loppuun...
Vastaa lainaten