Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tonikki
Veikkaisin että ei saa jakiksen ja vaihdelaatikon välistä sitä vaihdettua.
Ei tartte purkaa koko paskaa jos saat laatikon halkastua "keskilaipan" kohdalta auton alla, ja siirrettyä laatikkoa vielä sen verran taaksepäin että pakkiratas näkyy.  On siis jakiksen päässä, mutta itellä jakiksessa vielä tuo vaihdelaatikon "puolikas" kuori kiinni ja sisuskalut pihalla.
Nosturin kans onnistuu varmaan vaihtamaan laatikon ollessa auton alla, mutta ei tuo paljoa vaivaa säästä ainakaan. Tunkin varassa ollessa ottaisin suosiolla lootan sieltä alta pois.
|
joo kyllä mä koko laatikon pudotan ku kaikki lähtee ku irrottelee vaan,ei tarvi sauvojen kanssa ees tapella ku o niin hyvässä rasvassa... ja helpompi sen laatikon sielunelämään on perehtyä ku ottaa sen kokonaan pois sieltä alta, eikä näyttäny ees kovin paljoa tamgearilla maksavan tuo ratas,, ni kattoo mitä se o syöny, pyöräyttää pakkirattaan ympäri jos on vaan puoliksi kulunu...sillähän se menee taas puoli miljoonaa...