Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.03.2012, 23:09
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Sorry jos meni jauhot nenään.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late Näytä viesti
Parissa kymmenessä maassa olen käynyt ja mihinkään niistä en Suomea vaihtaisi.

Mielelläni tosin näkisin useammankin persun "mitan tulevan täyteen" ja odotankin näiden ihmisten muuttavan johonkin "parempaan" paikkaan/maahan.

Silti........ Tieto lisää tuskaa......Ja mailman kokemus/katsomus auttaa näkemään asiat paljon paremmin.

Mä en edes ole laskenut kuinka monta maata olen nähnyt, riittävästi. Edellinenkin passi tuli täyteen ennen määräaikaa.

Suomen hyvyydestä en ole kanssasi samaa mieltä.
Normi tupajumi kansalainen voi vielä ajatella että on "lottovoitto syntyä SUOMALIAAN" todellisuudessa se on kaukana siitä.

Ja noihin aikaisempiin viesteihin:
Toi on ehkä sitä aitoa iloisuutta/oikeaa asennetta kun tökkii
Mä ajattelin pikkuhiljaa siirtyä noihin napin kuluttajiin, olis paljon mukavampaa kun vois hihitellä kaikille vastoinkäymisille . Ja kasvaville menoerille
Tosin tällä hetkellä nauru mun osalta vallitsevalla tilanteella on tosi kaukana kuinka kansalaisia kohdellaan kuin lihakarjaa .
Kyllä kansa maksaa . On tää näppiksellä nauraminen vaan helppoo . Voi kun muistais koska se nauru on joskus naamalla näkynyt
Kaikkea et voi kuitenkaan leimata puoluekannan perusteella, oli se mikä tahansa niin samoin se kohtelee meitä kaikkia valtion toimesta .
ps. Itseni luen riippumattomaksi.
Nappien väri ja merkki täytyy sit varmaan kysyy lääkäriltä

Viimeksi muokannut H_Nietu : 27.03.2012 23:29